Sari la conținutul principalSari la căutarea principală
doi bărbați se ocupă de instalarea unui POWER Charger
doi bărbați se ocupă de instalarea unui POWER Charger
doi bărbați se ocupă de instalarea unui POWER Charger
doi bărbați se ocupă de instalarea unui POWER Charger

Service, Suport și Mentenanță 

Echipa MOON de service, suport și mentenanță asigură funcționarea sigură și fiabilă a stațiilor de încărcare.

Aceasta este promisiunea noastră – alimentată de energie. 

Păstrarea valorii

Mentenanța realizată de echipa de experți MOON reduce perioadele de nefuncționare și prelungește durata de viață a infrastructurii de încărcare. 

Prevenție

Acordăm atenție detaliilor: mentenanța și inspecțiile regulate ajută la prevenirea apariției unor erori încă din start. 

Know-how

Angajații noștri experimentați sunt instruiți intensiv și cunosc în detaliu produsele și sistemele noastre. 

Un bărbat deschide capacul de combustibil al mașinii

Contract de mentenanță

Un contract de mentenanță MOON permite evaluarea stării stațiilor de încărcare. Inspecția se efectuează o dată pe an și este adaptată individual fiecărei infrastructuri de încărcare.

Contractul:

  • este completat cu un raport detaliat de testare;
  • include inspecții periodice în conformitate cu standardul ÖVE EN 8101-6-62.  

Om care operează afișajul unei stații de încărcare

Gestionarea reclamațiilor de garanție

În cazul unei reclamații de garanție, MOON solicită un raport scris pentru susținerea cererii. De asemenea, MOON oferă o extindere a garanției cu 3 ani pentru numeroase produse de încărcare din gamele AC și DC.

Raportul scris trebuie să includă:

  • modelul, numărul de serie, datele de contact și locația produsului;
  • dacă este posibil, o descriere a erorii completată cu fotografii și videoclipuri.

După primirea raportului, MOON va iniția procesul de garanție.  


Sistem fotovoltaic pe acoperiș

Inspecția sistemelor fotovoltaice

Suntem bucuroși să efectuăm inspecții termice cu dronă pentru sistemele fotovoltaice. În acest mod, putem identifica rapid componentele defecte. Mulți producători de module oferă garanții de 15 ani sau chiar mai mult, iar o inspecție periodică contribuie la menținerea performanței sistemului.

Inspecție termică cu dronă pentru asigurarea calității

  • Verificare post-instalare pentru confirmarea montajului corect;
  • După câțiva ani de utilizare, pentru identificarea eventualelor defecțiuni sau uzuri.  

Servicii suplimentare

Suport de la distanță

Integrarea produselor MOON în platforma B-MoRe nu doar că simplifică gestionarea zilnică, dar, în caz de defecțiune, echipa MOON Support poate accesa produsele instalate de la distanță. În multe situații, aceasta este cea mai rapidă și eficientă soluție pentru remedierea unei probleme semnalate sau pentru o diagnosticare precisă, care permite luarea unor măsuri țintite la fața locului.

Reparații la fața locului

Dacă o defecțiune raportată nu poate fi remediată de la distanță, intervenția va fi realizată de un tehnician de service la fața locului. În funcție de produs și de locație, aceasta poate fi efectuată de un tehnician MOON sau direct de către producător. Intervențiile la fața locului sunt planificate cu prioritate corespunzătoare, pentru a reduce la minimum perioadele de nefuncționare.

Disponibilitatea pieselor de schimb

Portofoliul de produse MOON este alcătuit dintr-o gamă variată de componente configurate individual, în funcție de nevoile fiecărui client. Prin urmare, piesele de schimb necesare pentru o reparație nu sunt întotdeauna disponibile imediat în stoc. În funcție de cerințe, acestea sunt comandate în cel mai scurt timp posibil, pentru a asigura o rezolvare rapidă și eficientă. 


Raportarea unei defecțiuni – simplu și rapid

Pentru o soluționare rapidă, raportarea unei defecțiuni se face cel mai bine în scris – direct online, prin formularul nostru de suport. Echipa noastră de service și suport te va contacta ulterior și se va ocupa de toate detaliile. 

01

Raportare

Completează formularul online de raportare a defecțiunii, menționând: modelul și numărul de serie al produsului; locația; datele de contact; descrierea defecțiunii (dacă este posibil, atașează fotografii sau videoclipuri). 

02

Primul contact

În timpul săptămânii, în maximum 24 de ore de la primirea raportului de defecțiune, echipa noastră te va contacta pentru a clarifica pașii următori. 

03

Suport de la distanță 

Dacă produsul afectat este integrat în platforma MOON backend, defecțiunea este verificată prin suport la distanță și, dacă este posibil, remediată imediat. 

04

Tehnicieni de service

Dacă problema nu poate fi rezolvată de la distanță, echipa noastră tehnică va interveni direct la fața locului. 

Cum ar putea arăta proiectul tău de încărcare 

Solicită acum o consultanță gratuită Te vom contacta cât mai curând. 

Soluție personalizată Împreună găsim conceptul ideal, adaptat nevoilor tale. 

Montaj & Instalare Ne ocupăm de tot, până când soluția ta de încărcare este perfect funcțională.